Бочечківська громада

Сумська область, Конотопський район

Головне управління ДПС у Сумській області інформує

Дата: 02.07.2021 11:22
Кількість переглядів: 313

Протидія використанню незадекларованої праці

Державною податковою службою України в рамках підписаного Меморандуму про співробітництво та партнерство між ДПС та Держпраці узгоджено механізм спільної роботи щодо реалізації заходів, спрямованих на стимулювання платників податків та працівників до переходу від неформальних до задекларованих трудових відносин.

Зазначені заходи включають: інформаційну кампанію про переваги офіційного працевлаштування та ризики використання незадекларованої праці; фактичні перевірки органів ДПС платників податків та інспекційну кампанію Держпраці серед роботодавців, які мають найвищий ризик використання незадекларованої праці.

Необхідно зазначити, що ДПС проводить постійний моніторинг ймовірних ризиків використання праці неоформлених у встановленому порядку працівників. Результати такого моніторингу будуть використані в ході контрольно-перевірочних заходів органів ДПС та додатково передані Держпраці для відповідного реагування.

Довідково: Відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю України розмір санкції за використання праці одного неоформленого працівника складає 10 мінімальних заробітних плат, що у 2021 році становить 60 000 грн. Розмір санкції збільшується в залежності від кількості виявлених неоформлених працівників.

У разі вчинення такого порушення повторно протягом двох років розмір санкції збільшується до 30 мінімальних зарплат за кожного такого працівника, і становить 180 000 гривень.

Будьте свідомими - дотримуйтесь законодавства про працю.

 

ДПС видано 490,5 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів

Протягом січня-травня поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались 206,3 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано понад 490,5 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Понад 102 тис. фізичних осіб протягом січня – травня 2021 року  отримали 206,8 тис. кваліфікованих сертифікатів. Також протягом вказаного періоду 104,3 тис. юридичних осіб  отримали 283,8 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 94,3 тис. клієнтів, з яких 56,2 тис. – юридичних та 38,1 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 203,9 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності надавача видано понад майже 9,8 млн. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років. Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

 

Податкові аудитори Сумщини донарахували понад 52 мільйони

За період січня-травня 2021 року управлінням аудиту проведено 520 документальних перевірок, з них 500 позапланових та 20 планових, повідомила засоби масової інформації Сумщини начальник Головного управління ДПС у Сумській області Наталія Кіяшко.

Як зазначила посадовець, за результатами проведеного аудиту донараховано  грошових зобов’язань на суму 52,2 млн гривень. У розрізі податків донарахування проведені з:  податку на прибуток   у сумі 3,2 млн гривень; податку на додану вартість – 27, 5 млн гривень; 21,5 млн гривень – інші донарахування.

Проведені перевірки вже додали бюджету 21,1 млн гривень, що становить 40,3 відсотки від донарахованих сум.

Наталія Кіяшко прокоментувала характерні порушення, виявлені під час перевірок, а це:  документальне оформлення господарських операцій без їх фактичного здійснення;  невірне відображення різниць, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу України, та на які збільшується фінансовий результат до оподаткування;  неподання повідомлень про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які  проводиться діяльність  за формою № 20-ОПП.

Довідково:     Законом України від 14.07.2020 № 786-ІХ  «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб – підприємців», з серпня  2020 року знято  обмеження на проведення документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків, перевірок на закриття та перевірок по відшкодуванню ПДВ. 

Крім того, з 09.02.2021 у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 89 «Про скорочення строків дії обмежень, встановлених  пунктом 522 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення»  ПКУ, в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок було поновлено терміни  проведення  тимчасово зупинених документальних та фактичних перевірок, які були розпочаті до 18.03.2020 та не були завершені.  Згідно затвердженого плану-графіку на 2021 рік, з лютого місяця поточного року було розпочато планові перевірки.

 

Виявлено порушень майже на 28 мільйонів гривень

В умовах обмежень проведення перевірок платників податків під час дії карантинних заходів, Головним управлінням ДПС у Сумській області за період січня - червня 2021 року зосереджено увагу  на відпрацюванні сфери обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального. Як результат, було проведено 183 фактичні перевірки, охоплено 51 господарський об’єкт. Всього було перевірено 28 місць зберігання, реалізації та відпуску пального та 155 господарських об’єктів сфери торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Загальна сума санкцій за фактами виявлених порушень склала 27,7 млн. гривень.

Під час перевірок були виявлені наступні порушення, допущені підприємцями: відсутність первинних документів щодо походження товарів;  відсутність у чеках РРО кодів УКТ ЗЕД при реалізації підакцизної продукції;  непроведення розрахунків через реєстратори розрахункових операцій; торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами без ліцензій; порушення ведення зареєстрованих книг обліку розрахункових операцій та інші.     

Податківці акцентують увагу, що до запровадження фіскалізації бізнесу підприємців другої-четвертої груп спрощеної системи оподаткування залишилося півроку. З 1 січня 2022 року зазначена категорія підприємців буде зобов’язана використовувати реєстратори розрахункових операцій у разі проведення готівкових розрахунків. До їх числа підпадають 13,5 тисяч підприємців 2 групи та 9,8 тисяч підприємців 3 групи Сумщини.

Зі свого боку фахівці податкової служби завжди готові надавати вичерпні консультації підприємцям, як із законодавчих новацій застосування РРО, так і з технічних питань щодо реєстрації касових апаратів. З цією метою у Головному управлінні ДПС у Сумській області працюють дві паралельні телефонні лінії: (0542) 68-50-69 та (0542) 68-50-36.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь