Бочечківська громада

Сумська область, Конотопський район

В приміщенні виконавчого комітету Бочечківської сільської ради пройшло навчання працівників сільської ради та її установ, відповідальних за діловодство, здійснення контрольних функцій, роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформаці

Дата: 22.10.2021 09:41
Кількість переглядів: 233

До уваги слухачів були представлені наступні теми для обговорення: основні вимоги до документування управлінської інформації; практичні аспекти роботи з питань організації контролю за виконанням завдань, визначених розпорядчими документами; особливості застосування нововведень з питань діловодства; організація роботи зі зверненнями громадян, а також роботи з запитами на публічну інформацію.

          Ірина ЛУЧЕНКО зазначила, що ДСТУ 4163-2020 набув чинності вже 01 вересня 2021 року і його вимоги поширюються на організаційні,  розпорядчі, інформаційно-аналітичні документи, які створюються держорганами,  органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами  і організаціями незалежно від форми власності. Норми стандарту поширюються як на паперові документи, так і на електронні. Детально зупинилася на обов’язкових реквізитах документу, які надають йому юридичної сили, їх розташуванню, шрифту та розмірам. Ознайомила із нововведеннями Національного стандарту. На практичних прикладах показала зразки оформлення службових листів розпорядчих документів: розпоряджень голови, рішень сесій та виконавчого комітету, дала відповіді на запитання учасників.

За допомогою відповідної слайдової презентації учасники заходу змогли не лише наочно та детально ознайомитись зі всіма нововведеннями Стандарту, але і обговорити проблемні питання у його застосуванні.

Впровадження вимог ДСТУ 4163-2020 дасть можливість налагодити чітку організацію системи діловодства в установах громади, підвищить оперативність та якість надання послуг  жителям громади, а також сприятиме формуванню позитивного іміджу органу управління громади.

          Ірина ГРИГОРЕЦЬ зупинилась на вимогах Законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації». А саме ознайомила учасників із основними засадами забезпечення прав громадян на звернення та доступ до публічної інформації, надала визначення видів звернень і публічної інформації, наголосила на відмінностях запиту від звернення громадян, навела характерні приклади виявлених порушень прав громадян на звернення та доступ до інформації, акцентувала увагу учасників на найбільш поширених помилках у діяльності працівників органів місцевого самоврядування, пов’язаних з розглядом звернень та запитів на публічну інформацію.

Навчання пройшло жваво, було багато запитань і відповідей. Слухачі мали можливість поділитися своїм досвідом.

За результатами навчання учасникам заходу надіслані матеріали з презентацією та зразками документів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь