ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ
Декларуванню підлягають активи, які були одержані виключно до 1 січня 2021 року
Начальник Головного управління ДПС у Сумській області Наталія Кіяшко зазначає, що відповідно до п. 1 підр. 94 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) одноразове (спеціальне) добровільне декларування – це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 1 січня 2021 року.
Таким чином, підсумовує Наталія Кіяшко, одноразовому (спеціальному) добровільному декларуванню підлягають виключно належні фізичній особі активи, які були одержані (набуті) такою фізичною особою доходів, з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 1 січня 2021 року.
Керівник податківців області наголосила, що об’єкти рухомого або нерухомого майна, які набуті фізичною особою після 1 січня 2021 року не підлягають декларуванню.
Яка інформація зашифрована QR-кодом у фіскальному чеку
У Головному управлінні ДПС у Сумській області нагадують, що відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та п. 2 розділу II Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів (далі – Положення № 13), фіскальний касовий чек на товари (послуги) має містити ряд реквізитів, зокрема, QR-код.
Фіскальний чек з QR-кодом містить в собі наступну обов’язкову інформацію: код автентифікації повідомлення (МАС) цього чеку; дату та час здійснення розрахункових операцій; фіскальний номер касового чека/фіскальний номер електронного касового чека в межах зміни; суму розрахункової операції; фіскальний номер РРО/ПРРО, на якому він сформований.
Слід зазначити, що згідно з приміткою 8 до форми № ФКЧ-1 «Фіскальний касовий чек на товари (послуги)», наведеній у додатку 1 до Положення № 13, QR-код зазначається у разі наявності.
Вимоги до заяв для отримання ліцензій на пальне
Головне управління ДПС у Сумській області повідомляє, що ліцензія видається виключно за заявою суб'єкта господарювання до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб'єкт господарювання має намір отримати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального). Суб'єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю пальним суб'єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій.
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об'єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об'єкта або акт готовності об'єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за вірогідність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник. У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об'єкта.
Оголошено конкурс
Комісія з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави, оголошує про проведення засідання конкурсної комісії з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави, в 2022 році у Сумській області, яке відбудеться 14.12.2020.
Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання подають такі документи (відповідно до вимог Методичних рекомендацій з окремих питань організації роботи з безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави): заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет; копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання; копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності); довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява; копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори); баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.
Якщо суб’єкт господарювання на дату подачі документів перебуває у Єдиному реєстрі і протягом останнього року зміни до установчого документа не вносились, завірена копія установчого документа не надається. Документи необхідно надати в термін до 01.12.2021 Головному управлінню ДПС у Сумській області за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13.
За додатковою інформацією звертатися за телефоном (0542) 770762.