Бочечківська громада

Сумська область, Конотопський район

БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ ? ЦЕ БАЧИТИ ЛЮДЕЙ СЕРЦЕМ: СТАРТУВАЛА ВСЕУКРАЇНСЬКА КОМУНІКАЦІЙНА КАМПАНІЯ

Дата: 17.11.2021 09:59
Кількість переглядів: 28

В Україні стартувала соціальна комунікаційна кампанія з просування безбар’єрного спілкування. Одночасно в усіх областях з’явилися постери, які розкривають значення терміну «безбар’єрність» простими і зрозумілими образами

Про безбар’єрність розповідається у десятьох варіантах: ходити на танці в будь-якому віці, зручно зайти в тролейбус з дитячим візком, коли на кріслі колісному можна дістатися всюди, інтернет не тільки в райцентрі, низькі пороги та широкі двері, коли небайдужий до проблем інших, коли сходинки не стають на заваді, гуляти містом усією родиною, велосипедні доріжки по всьому місту. А фінальне повідомлення торкається найкращого, що є в кожному з нас: безбар’єрність – це бачити людей серцем.

Таким чином розкривається нова філософія безбар’єрності − коли ми всі є невід’ємною частиною суспільства, в якому всім має бути комфортно незалежно від статі, віку, фізичних та інших відмінностей, де кожному забезпечені однакові права і можливості реалізації.

А розпочати пропонується з використання безбар’єрного спілкування – що це та «з чим його їсти» нам пропонується дізнатись у Довіднику безбар’єрності на сайті bf.in.ua.

Довідник безбар’єрності – це посібник, покликаний зафіксувати нові норми безбар’єрної мови та стати гідом з коректного спілкування, цей проєкт реалізований за ініціативи першої леді Олени ЗЕЛЕНСЬКОЇ.

«У комунікації приховано набагато більше сенсів, ніж нам здається. Цей Довідник допоможе розкрити нові, додаткові смисли, коли в центрі уваги – людина та її різноманіття. І це стане першим кроком у формуванні нової етики спілкування», − зазначила Олена Зеленська під час презентації Довідника журналістам і головним редакторам провідних українських медіа у вересні.

Завдання кампанії – достукатися до сердець українців, щоб ми ламали стереотипи та упередження у міжособистісному спілкуванні і використовували повагу до кожної людини. Ця кампанія примушує замислитися, щоб усвідомити просту істину: наші відмінності – це наша перевага. Тільки різними ми стаємо повноцінними. Партнерами проєкту «Довідник безбар’єрності» виступили ДТЕК, Danone, Fairmont Grand Hotel Kyiv, Inka, 1+1 media, Доступно.UA, Happy Today.

     

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь