Бочечківська громада

Сумська область, Конотопський район

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Дата: 12.12.2021 11:38
Кількість переглядів: 70

Повідомляйте про зміни своєчасно

Згідно пункту 70.7 статті 70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки або повідомлення протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви.

Відповідно до пункту 1 розділу ІХ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – Державному реєстрі), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822, (далі – Положення № 822), фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення  шляхом подання Заяви за формою № 5ДР (додаток 12) або Заяви за формою № 5ДРП (додаток 13).

Пунктом 2 розділу ІХ Положення № 822 визначено, що фізичні особи подають заяви особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання - до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви до будь-якого контролюючого органу.

Згідно пункту 3 розділу ІХ Положення № 822, для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних. Якщо зазначені документи видані не українською мовою, необхідно подати засвідчені в установленому законодавством порядку переклади цих документів українською мовою (після пред'явлення повертаються) та їх копії.

Також повідомляємо, що в Електронному кабінеті платника податків Державної податкової служби України за електронною адресою www.cabinet.tax.gov.ua, використовуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП), фізична особа може подати заяву № 5ДР в електронному вигляді.

У разі відсутності КЕП отримати його можливо безпосередньо у приміщенні ЦОП Сумської ДПІ у відокремленому пункті реєстрації користувачів при Головному управлінні ДПС у Сумській області Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС за адресою: м. Суми, Покровська площа, 2, каб. № 1 за попереднім записом по телефону 0542-701-795. Також можливо отримати безкоштовно КЕП в АТКБ «Приватбанк» у режимі онлайн за наявності платіжної картки цього банку та реєстрації у Приват24 з особистого комп’ютеру чи телефону або у будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

 

Користуйтесь сервісом «Електронний кабінет платника»

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що для зручності платників податків Державною податковою службою України запроваджено сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП), скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смартпристроїв, сервіс працює безкоштовно. За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інше.

Для подання звітів в електронному вигляді платнику податків необхідно: отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;  зареєструватися користувачем  Електронного кабінету, розміщеному на сайті ДПС України, за допомогою отриманого електронного ключа, приєднання до договору про визнання електронних документів відбуватиметься після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства;  після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу - звітувати у подальшому до контролюючого органу можна в електронному вигляді.

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати: модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП), увійти до якого можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.; спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність»  за адресою https: //tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків про переваги звітування в електронному вигляді, серед яких:  економія часу і коштів платників податків; відсутня потреба  контролювати зміну форм бланків звітності та  придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку;  усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок; при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»; суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.

Головне управління ДПС у Сумській області звертає увагу, що безконтактний спосіб взаємодії платників податків є особливо актуальним у період карантинних обмежень. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.

Щодо ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації

Інформуємо користувачів реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій про те, що 26.11.2021 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 03.09.2021 № 496 «Про затвердження Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 листопада 2021 р. за № 1411/37033 (далі – Порядок № 496).

Звертаємо увагу платників податків, які відповідно до законодавства проводять розрахункові операції з застосуванням РРО/ПРРО, що Порядок № 496 встановлює обов’язок ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації для фізичних осіб – підприємців, а не певних товарів.

Таким чином, за наявності обов’язку ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації, фізичні особи підприємці мають здійснювати облік всіх товарів, які знаходяться в реалізації, а не лише визначених п.61 підрозділу 10 Розділу ХХ Податкового кодексу України (технічно складні побутові товари, лікарські засоби, ювелірні вироби). 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь